Het team

Met elk hun eigen kracht en expertise

Tijdens de Systemisch Coach opleiding maak je kennis met verschillende docenten. Ons docententeam is divers: van psychologen tot systemisch coaches en yogadocenten. Elke docent heeft een eigen expertise. Zo leert de een je sterker in je schoenen staan als coach en helpt een ander je jouw passies te vinden. Je volgt inspirerende sessies over familieopstellingen, belichaming en bewustzijn. De docenten geven jou de handvatten om in je kracht te durven staan en dit te leren delen met anderen. Je begint de opleiding als leerling en wordt langzaamaan een professionele coach.

Je kunt alvast kennismaken met de docenten door hun achtergrond te lezen. Ze kijken ernaar uit om je te ontmoeten bij De Nieuwe Yogaschool.