Livestream yogalessen van De Nieuwe Yogaschool

Online Yoga, livestream lessen, online trainingen en online opleidingen

Wil jij het liefst yoga beoefenen waar en wanneer jou dat uitkomt? Op deze pagina vind je alles over online yoga bij De Nieuwe Yogaschool. Bijna alle yogalessen van De Nieuwe Yogaschool kun je online volgen of later terugkijken. Waar je ook bent. Ben je op zoek naar meer verdieping? Dan vind je hier ook een overzicht van alle online cursussen. Of je nu beginner bent of ervaren beoefenaar, hier vind je een online yogales of cursus die bij je past..

UNWIND ONLINE limited time only discounts

ONLINE - your yoga

Meer weten over onze online opleidingen en trainingen? Op jouw eigen tempo vanuit huis de verdieping in?

Ja dat wil ik! >

vinyasa yoga opleiding Johan Noorloos

Zijn onze livestream lessen nieuw voor jou?

Probeer dan nu een livestream les uit met 50% korting

Ja dat wil ik! >

Waar vind je ons online aanbod?

2 verschillende websites

Wat is het verschil tussen De Nieuwe Yogaschool en De Nieuwe Yogaschool Online? De reguliere website van De Nieuwe Yogaschool & het platform De Nieuwe Yogaschool Online staan los van elkaar. Daarom is er voor beide websites een unieke inschrijving nodig met inloggegevens. Je inloggegevens voor onze reguliere website zijn dus anders dan je inloggegevens voor De Nieuwe Yogaschool Online.

De Nieuwe Yogaschool (www.denieuweyogaschool.nl)
Bij De Nieuwe Yogaschool kun je je inschrijven voor live lessen, workshops, trainingen en opleidingen. Daarnaast kun je onze live lessen ook volgen als livestream yogales (live online yogales).

De Nieuwe Yogaschool Online (www.denieuweyogaschoolonline.nl)
De Nieuwe Yogaschool Online is ons educatieve platform voor verdieping. Hier kun je je inschrijven voor het volgen van online cursussen, trainingen, opleidingen en meer.