Verhuur behandelruimte

Bij De Nieuwe Yogaschool

Ben je op zoek naar een behandelruimte? Bij De Nieuwe Yogaschool in hartje Jordaan in Amsterdam vind je een mooie behandelruimte die te gebruiken is voor verschillende doeleinden. Lees hieronder meer over de ruimte en mogelijkheden of neem contact op via: administratie@denieuweyogaschool.nl.
verhuur massageruimte

Behandelruimte of praktijkruimte

Bij De Nieuwe Yogaschool vind je een prachtige behandelruimte voor jouw praktijk. De praktijkruimte bevindt zich naast de behandelruimte van een acupuncturist en is geschikt voor verschillende behandelingen en sessies, zoals massages, coaching, fysiotherapie en meer. De ruimte heeft een fijne, geborgen energie met veel privacy en een groot raam dat uitkijkt op de rustige binnentuin.

Neem contact met ons op
De praktijkruimte kun je huren per dagdeel of voor een langere tijd. Ben je nieuwsgierig naar de ruimte en de mogelijkheden? Stuur dan een mailtje naar
administratie@denieuweyogaschool.nl voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak om de opties te bespreken (prijs op aanvraag).
massageruimte te huur amsterdam

Meer weten over de mogelijkheden

Mail naar administratie@denieuweyogaschool.nl

massageruimte te huur amsterdam

Faciliteiten

• Host die je klanten ontvangt
  • Ontvangstruimte beneden in de huiskamer
  • Stoelen
  • Massage/behandeltafel
  • Water en thee
  • Gebruik van keukentje
  • Wifi
  • Evenueel handdoeken aanwezig
  • Vanaf 6 maanden eigen pagina op Denieuweyogaschool.nl
  • Vanaf 6 maanden word je pagina (in overleg) meegenomen via onze Social media kanalen
de nieuwe yogaschool amsterdam

Onze filosofie

Ons gebouw
In november 2013 opende onze School haar deuren. Een diep gekoesterde wens kwam uit. Na vele bestemmingen mochten we het prachtige gebouw in de Amsterdamse Jordaan haar oorspronkelijke bestemming als School terug geven. De voldoening om bij onze studenten van dichtbij te mogen zien wat yoga en meditatie kan betekenen, is onbeschrijflijk groot. Processen van groei en heling hebben recht gedaan aan de bestaansreden van onze School.

Onze naam
Eckhart Tolle spreekt over een 'Nieuwe Aarde'. Wij hebben de naam voor onze School van hem geleend. Het is onze grote wens om met De Nieuwe Yogaschool een waardevolle bijdrage te mogen leveren aan 'Een nieuw bewustzijn'. Voor een school die ons leert om ons bewuster te verhouden tot dat wat is. Die ons inspireert om los te laten wat niet meer dient, om grenzen te verleggen en de ruimte in te nemen die er is. Die ons vanuit waarheid en liefde uitnodigt tot de allermooiste dans

Onze intentie
De Nieuwe Yogaschool in Amsterdam is meer dan een gebouw. We zijn de ruimte om je te verbinden, met jezelf en met elkaar. Of je dat nu in de school doet of vanuit je eigen huis. We hopen dat onze live en online yogalessen, cursussen en trainingen je mogen inspireren en aanmoedigen om je hoofd in de richting van je hart te bewegen, in je kracht te gaan staan en je persoonlijk licht te laten schijnen. Om samen te kunnen streven naar de meest oprechte expressie van Zijn, hier op aarde.

Voor een nieuwe wereld
Voor een nieuw bewustzijn