Online vinyasa yoga opleiding 100 uur

Onder leiding van Johan Noorloos

Voel je de behoefte om je verder te verdiepen in yoga? De essentie achter de asana’s te ontdekken? Leren over de filosofie en de achtergronden? En wil je onderzoeken of je yoga door wilt geven als yogadocent? Dan hebben wij iets moois gecreëerd voor jou. De online vinyasa yoga opleiding, voor zowel beginners als ervaren yogi’s. Deze opleiding brengt inspiratie, stimuleert je in je kracht te gaan staan en schenkt je waardevolle inzichten. En dit alles vanuit het comfort van je eigen huis.

Wil je alles te weten komen over deze online opleiding? Kijk dan op de website voor onze online trainingen: De Nieuwe Yogaschool Online: www.denieuweyogaschoolonline.nl

Website bezoeken >

Belangrijke informatie

* Start wanneer je maar wilt
* HBO werk- en denkniveau
* Certificering - Het Nieuwe Yoganetwerk
* 2 jaar toegang tot de opleiding
* 175 inspirerende video's
* 100+ uur aan video-, lees en oefenmateriaal
* 10 modules vol kennisoverdracht
* 1 welkomstgesprek via zoom met Johan Noorloos
* 2 persoonlijke mentormomenten
* E-boek met artikelen
En meer

Meer lezen en inschrijven >

online vinyasa yoga opleiding

Verrijk je yogakennis

En ontdek de leraar in jezelf

Samen met Johan Noorloos en onze topdocenten duik je dieper in de wereld van yoga én in jezelf. Vanuit je vertrouwde omgeving. Deze thuisstudie duurt gemiddeld 15 weken – zo’n 7 uur per week – en natuurlijk ben je vrij om op je eigen tempo te leren waar en wanneer het jou het beste uitkomt. De studie bestaat uit onder andere 175 inspirerende video’s die gaan over asanatechniek, anatomie, fysiologie, filosofie, energieleer, zelfonderzoek, pranayama en meditatie. En natuurlijk boordevol online praktijklessen. Alle video’s, verdiepende artikelen, online werkboek en e-boek zijn voor lange tijd beschikbaar. Zo kan je met je volle aandacht de kennis  van vinyasa yoga  je eigen maken

online yoga opleiding

Heb je vragen over de opleiding?

Plan dan een belafspraak in!

Belafspraak inplannen >
review online yoga opleiding

Review

Eline vond vrijheid in yoga