Welkom bij De Nieuwe Yogaschool

Wat fijn dat je er bent. Of je nu net begint met yoga en meditatie of veel ervaring hebt, je bent meer dan welkom bij De Nieuwe Yogaschool.

In onze prachtige yogaschool vind je een thuis. Een plek om thuis te komen in onze warme woonkamer, verstilde binnentuin en 3 lichte yogastudio’s. Hier ben je welkom, precies zoals je bent. Je vindt hier meer dan vijfenveertig (livestream) yoga- en meditatielessen per week in de studio, gegeven door een bijzonder team van inspirerende docenten met een schat aan ervaring. Samen met die docenten kun je ook de diepte in en verder leren in opleidingen, trainingen, workshops en meer.

Ben je nieuwsgierig naar De Nieuwe Yogaschool en ons aanbod aan yoga-, meditatie- en ademlessen? Dan ben je van harte welkom voor een vrijblijvend adviesgesprek met een van onze hosts of docenten op De Nieuwe Yogaschool. We leiden je rond en met een lekkere kop thee ontdekken we samen welke lessen het beste bij jouw wensen passen. Zo kun je vrijblijvend van de sfeer komen proeven en ontdekken of De Nieuwe Yogaschool de plek is voor jou.

Maak kennis met ons aanbod

Intro en Verdiepingscursus met Johan

De intro- en verdiepingscursus met Johan Noorloos

behoefte aan een opfrisser, of hulp bij starten?

Start 19 januari >