Een live gesprek met Sijbrand | De Nieuwe Yogaschool

Een één op één met Sijbrand

Het is mogelijk om een één op één met Sijbrand in te boeken. De ontmoeting vindt plaats op De Nieuwe Yogaschool in Amsterdam. In de sheet hieronder vind je de tijden die beschikbaar zijn. Vermeld je voornaam in de sheet en als dat goed voor je voelt kan je kort je intentie voor de ontmoeting mailen naar info@denieuweyogaschool.nl.

Gesprek met Sijbrand inboeken sheet >

Het is ook mogelijk om aan de whatsapp groep toegevoegd te worden die Sijbrand gebruikt om te communiceren over de programma's die hij geeft. Mail je telefoonnummer naar info@denieuweyogaschool.nl, dan voegt Sijbrand je toe.

Welkom op deze pagina. In de eerste plaats verwijs ik je graag door naar mijn Bio op deze website (link naar Bio). Dit zal je een beeld geven van mijn proces en wat ik voor je kan betekenen. Een één op één ontmoeting biedt de mogelijkheid om heel specifiek in te zoemen op jouw individuele proces. De ontmoeting zal zich intuïtief in het moment ontvouwen maar het zal altijd gericht zijn op het proces van Spiritueel Ontwaken, waarbij informatie over onverwerkt trauma en het effect ervan op ons zenuwstelsel een belangrijke rol speelt.

Wat meer specifiek betekent dit dat de volgende zaken aan bod kunnen komen.

- Het bewuste proces van spiritueel ontwaken en bewustzijnsverruiming.
- De taal en de werking van je (autonome) zenuwstelsel en het effect van onverwerkt trauma en chronische stress.
- De staat* waarin je verkeert steeds beter herkennen en indien nodig aanpassen.
- Methoden en technieken om jezelf - indien gewenst - terug te brengen in het Nu moment waarbij de ventrale staat dominant is en de andere twee omarmt.
- De ervaring dat we vanuit de ventrale staat de helende ruimte en pure, transformerende aanwezigheid zijn voor onszelf, anderen en de wereld.
- De ervaring dat we vanuit een gegronde verankering in de ventrale staat de ruimte kunnen zijn voor de verhoogde meer universele staten van bewustzijn en de ontwakende ervaringen, inzichten en realisaties die daarbij horen.

* We onderscheiden drie (verdedigings)staten: ventraal (in veilige verbinding, compassie, nieuwsgierigheid, aanwezig, het Nu, Sattva), sympathisch (mobilisatie, de vecht of vlucht, Rajas) of dorsaal (immobiliteit, niet volledig aanwezig, instorten, bevriezen, Tamas) of een combinatie van die drie.

Het gesprek kost 65 euro en duurt circa 55 minuten. Na het gesprek kan je het bedrag pinnen bij onze receptie.