Online yogales | De Nieuwe Yogaschool

Online yogales

Bij De nieuwe yogaschool kun je eenvoudig online yogalessen volgen. We hebben een uitgebreid rooster met live online yogalessen (livestream yogalessen) en het grote voordeel van onze live lessen is dat je ze na aankoop tot 48 uur later terug kunt kijken. Ideaal als je een druk schema hebt, of de tijd van de les je net niet uitkomt.

Heb je al een abonnement bij ons? Reserveer dan direct een les vanuit het lesrooster >

Voor het volgen van onze live online yogalessen bieden wij 3 opties:

1).  Losse online yogales aankopen
2). Doorlopend livestream abonnement (geen minimale duur, maandelijks opzegbaar)
3). Livestream maandabonnement(loopt automatisch af na 1 maand)

Bekijk hier alle abonnementsvormen >

Waarom live online yogalessen?

Onze live online yogalessen zijn voor iedereen. Zij zijn ze ideaal voor mensen die wat verder weg wonen, maar ook voor diegenen waarvoor een thuis practice gewoonweg beter in hun schema past. Onze live online lessen volg je gewoon bij jou thuis op je computer, tablet of telefoon. Op deze manier kan je yoga en meditatie beoefenen, waar je ook bent.

De voordelen op een rijtje:

Alle lessen zijn 48 uur terug te kijken
Keuze uit meer dan 45 yoga- en meditatielessen per week
Gestreamd met de beste professionele apparatuur
Kijk waar en wanneer het jou het beste uitkomt
Haal ons team van ervaren topdocenten bij jou in huis!

Online yogalessen zijn voor ieder niveau. Van rustige Yin yoga tot intensieve Vinyasa Flow. Probeer thuis online lessen uit en ontdek welke lessen aansluiten op jouw behoefte op dit moment.
Wil je meer weten over onze online yogalessen? Bekijk hier de veelgestelde vragen >

Online yoga opleiding johan noorloos