Online yogales volgen | De Nieuwe Yogaschool

Online yogales volgen

For the English FAQ click here >

Online yoga bij De Nieuwe Yogaschool

Alle yogalessen die we aanbieden in onze studio in Amsterdam zijn tegelijkertijd live te volgen als online yogales via onze professionele livestream. Ideaal als je wat verder weg woont, door omstandigheden niet naar de school kunt komen of gewoon zin hebt om thuis yoga te doen, in je eigen vertrouwde omgeving. Kies jouw favoriete les uit en doe live mee, of kijk de les terug tot 48 uur later!

1). Wat zijn livestream lessen?

Wij bieden de mogelijkheid om onze yogalessen live online mee te doen via jouw computer, telefoon of tablet. Deze online yogalessen noemen wij livestream yogalessen.

2). Kan ik de online livestream yogalessen terugkijken?

Ja! Al onze livestreamlessen zijn 48 uur beschikbaar. Onder het kopje 'online lessen' kun je jouw gereserveerde lessen nog voor 48 uur terugkijken, zo kan jij je eigen yoga-agenda bepalen!

Losse les of een abonnement voor het volgen van online yogalessen

Wil je online yogalessen bij ons volgen? Wat leuk! Je kunt kiezen uit verschillende online abonnementen of een losse livestreamles aanschaffen. Heb je al een (jaar/maand)abonnement bij ons? Dan volg je alle livestreamlessen gratis, als bedankje voor je lidmaatschap! Reserveer zoals je gewend bent, in het lesrooster.

3). Kan ik een losse online yogales kopen?

Ja dat kan zeker. Als je geen lidmaatschap bij ons hebt kun je een losse online yogales kopen. Vanuit het lesrooster kun je een les in je winkelmandje plaatsen door op de knop -> ONLINE: KOSTEN €9,00 te klikken -> hierna hoef je alleen nog je gegevens in te vullen en de les af te rekenen. Lees hier meer over het aankopen van een losse online les >

4). Kan ik een abonnement afsluiten voor het volgen van online yogalessen (livestream yogalessen)?

Ja speciaal hiervoor hebben wij 2 livestream abonnementen.
1). Doorlopend livestream abonnement (geen minimale duur, maandelijks opzegbaar)
2). Livestream maandabonnement (loopt automatisch af na 1 maand)
Met deze abonnementen kun je onberkt onze livestream yogalessen volgen.

5). Hoe kan ik een online yogales reserveren?

Ga naar het lesrooster, zoek de les die jij wilt volgen.
* Indien je een abonnement hebt, log-in en reserveer de les.
* Indien je geen abonnement hebt kun je jouw les in het winkelmandje plaatsen door op de knop -> ONLINE: KOSTEN €9,00 te klikken -> hierna hoef je alleen nog je gegevens in te vullen en de les af te rekenen.

6). Ik heb een online yogales gereserveerd, wat nu?

Yes, hebt je online yogales gereserveerd! Bij Online lessen > zie je nu een overzicht van de door jou gereserveerde les(sen). 15 minuten voor aanvang van de les krijg je op deze pagina de button online meeting starten te zien. Klik op de button en er wordt een nieuw scherm voor je geopend met de video van de les. Rol je yogamatje uit en pak er, indien gewenst, een dekentje en een kussen bij. Wacht tot de les wordt gestart en geniet van je practice!

7). Waar kan ik het lesrooster vinden van de online yogalessen?

Ons complete online lesrooster kun je hier vinden.

8). Hoe kan ik mijn online abonnement opzeggen?

Je kunt jouw online/livestream abonnement opzeggen wanneer je wilt. De opzegtermijn is één hele kalendermaand, op te zeggen vóór de eerste van die maand. Als je op wilt zeggen stuur dan een mail naar: info@denieuweyogaschool.nl

9). Wat is het verschil tussen De Nieuwe Yogaschool en De Nieuwe Yogaschool Online?

De reguliere website van De Nieuwe Yogaschool (www.denieuweyogaschool.nl) & het platform De Nieuwe Yogaschool Online (www.denieuweyogaschoolonline.nl) staan los van elkaar. Daarom is er voor beide websites een unieke inschrijving nodig met inloggegevens. Je inloggegevens voor onze reguliere website zijn dus anders dan je inloggegevens voor De Nieuwe Yogaschool Online.

De Nieuwe Yogaschool:
Bij De Nieuwe Yogaschool kan je je inschrijven voor een (online) lidmaatschap en het volgen van fysieke & online livestream lessen in de school.

De Nieuwe Yogaschool Online:
De Nieuwe Yogaschool Online is ons educatieve platform voor cursussen en verdieping. Hier kun je je inschrijven voor het volgen van cursussen, gratis video’s en meer.

10). Hoe kan ik mezelf het beste voorbereiden voor een thuis yogapractice?

Omdat het volgen van onze online livestream yogalessen voor velen helemaal nieuw is geven we je graag wat tips om je beleving zo fijn en gemakkelijk mogelijk te maken! Lees daarom hieronder onze tips voor het creëren van je eigen vertrouwde plekje en hoe je zo 'present' mogelijk kan zijn.

online yogalessen volgen

Namasté,