De 6-weekse online meditatiecursus met Johan Noorloos

Volg hem waar en wanneer het jou uitkomt

Ervaar meer rust en balans. Zowel op je meditatiekussen als in je dagelijks leven. In deze 6-weekse online meditatiecursus ervaar je stap voor stap de waarde van de verschillende meditatievormen en ontdek je de filosofie achter meditatie.

Wil je alles te weten komen over deze cursus? Kijk dan op de website voor onze online trainingen: De Nieuwe Yogaschool Online: www.denieuweyogaschoolonline.nl.

Bezoek de website >

Ervaar meer rust en stilte

Met deze Online Meditatiecursus

Meditatie geeft je meer rust, balans en waardevolle inzichten. Er zijn veel verschillende vormen. En we nemen je graag aan de hand mee in deze wereld. Online, vanaf je eigen meditatiekussen. Want natuurlijk ontvangen we je graag in onze yogastudio, maar we willen ook dat je kennis kan maken met meditatie, in je vertrouwde omgevingen en op je eigen tempo.

Daarom heeft Johan Noorloos – samen met onze topdocenten – een 6-weekse online meditatiecursus samengesteld. Zo ontdek je op je eigen manier welke vorm van meditatie je dichter bij jezelf brengt.

Johan noorloos meditaticursus
online meditatiecursus

De meest waardevolle reis die pas echt begint als je je ogen weer open doet

Je krijgt tijdens deze meditatiecursus

• 21 video's met inspiratie en geleide meditaties
  • ervaring in verschillende vormen van meditatie
  • kennis over de geschiedenis en filosofie van meditatie
  • bijzondere ontmoetingen met jezelf, op en naast je meditatiekussen
  • onbeperkt toegang tot de online meditatiecursus, volg het geheel in eigen tempo
review meditatiecursus met Johan Noorloos

Review

Meer zelfvertrouwen op de yogamat

“Ik had altijd het idee dat mediteren iets was voor geitenwollensokkenmoeders of als iets ‘onhaalbaars’. En wat zat ik ernaast! Nu snap ik dat meditatie je niet alleen mentaal tot rust brengt maar je ook verrassende, nieuwe inzichten kan geven. Na een pittige studie kwam deze training op mijn pad en het heeft mij weer de waarde van rust, balans en ‘een momentje voor jezelf’ terug gegeven wat ik al tijden zoek was.“

– Marije Pöpping