Online cursus yoga voor beginners

Volg hem waar en wanneer het jou uitkomt

Met deze online mini cursus van Johan Noorloos ga je kennismaken met de basisbeginselen van yoga en meditatie. De houdingen op de mat zijn slechts een onderdeel van yoga, maar welke filosofie zit erachter? Wat is eigenlijk de oorsprong van yoga? En waarom is de ademhaling zo belangrijk? Er is nog zo veel te ontdekken. Begin jouw ontdekkingsreis hier en maak kennis met yoga!

Nu voor maar €24,95

Wil je alles te weten komen over deze cursus? Kijk dan op de website voor onze online trainingen: De Nieuwe Yogaschool Online: www.denieuweyogaschoolonline.nl.

Bezoek de website >

Wat je krijgt

Met deze online cursus

* Start wanneer je maar wilt