Systemisch Coach opleiding

"Oprecht expressie mogen geven aan wie jij bent, als mens hier op aarde."

Laat je opleiden tot professioneel coach met de Systemisch Coach opleiding, een initiatief van De Nieuwe Yogaschool. Wij geloven dat je anderen het beste kunt helpen in dat wat je zelf doorleefd hebt. Deze opleiding is daarom allereerst een uitnodiging om een persoonlijk proces te starten. Om in je kracht te staan. Om te voelen wat ten diepste bij je leeft en daarop te durven handelen. Om los te laten wat niet meer dient. Om de moed te vinden om kwetsbaar te durven zijn. Om je te herinneren waarom je hier bent. Om in verbinding te zijn met jouw dharma, jouw purpose. Het is onze intentie om jou hiervan bewust te maken en jou te helpen aan deze woorden betekenis te geven.

Je leert om jouw geleefde ervaring, jouw ontdekkingstocht, op een kundige en veilige manier te delen met anderen. Je leert om als coach anderen te begeleiden in een soortgelijk persoonlijk proces. Delen vanuit eigen ervaring is in onze visie de meest zuivere en pretentieloze vorm van coaching en leraarschap in het algemeen. Het geeft ongelofelijk veel voldoening wanneer je met anderen deelt wat jou zo heeft geholpen. Dit is in de kern van wat een door De Nieuwe Yogaschool opgeleide systemisch coach doet.

Je geeft oprecht expressie aan wie je bent als mens. Voor een nieuwe aarde. Voor een nieuw bewustzijn.

Belangrijke informatie

Over deze opleiding

Start:
 22 maart 2024
Duur: 4 maanden
Informatiebijeenkomst: datum volgt! (gratis, ook online, meld je hier aan)
Locatie: De Nieuwe Yogaschool in Amsterdam
Lesdagen: 16 dagen
Lestijden: 10.30 - 17.30 uur of 11.00 - 18.00

Certificering: na het succesvol volgen van de opleiding kun je je inschrijven via Het Nieuwe Yoganetwerk
Kosten: €2,150 ex. btw

Boek een adviesgesprek >

Gratis informatie avond >

Direct inschrijven >

opleiding bewustzijns coach

Systemisch Coach opleiding

"Deze opleiding heeft mij zo ongelofelijk veel gebracht. Op allerlei niveaus en vooral het stuk over het vinden van je purpose. Wat is het ontzettend mooi om meer te leren over je eigen levensmissie en hoe je anderen kunt inspireren in diezelfde zoektocht!"

- Vita Kiewiet de Jonge, Conscious Brander -

bewustzijnscoach opleiding amsterdam

Belafspraak maken

voor al je vragen over de Systemisch Coach opleiding

Ja, dat wil ik>

Voor wie is deze opleiding tot Systemisch Coach?

Deze Systemisch Coach opleiding is voor iedereen die het oprechte verlangen voelt om stappen te zetten in een persoonlijk bewustzijns- en groeiproces en de wens heeft om anderen hierin te begeleiden. Er zijn geen andere voorwaarden om van start te gaan.

Twijfel je nog of je als coach andere mensen wilt begeleiden? Ook dan is de opleiding heel waardevol, omdat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Wanneer je als mens groeit en loslaat wat niet meer dient, zul je hoe dan ook een inspiratie zijn voor de wereld om je heen. Ben je al werkzaam als coach? Dan heeft deze reis in bewustzijn een zinvolle meerwaarde voor de beoefening van jouw vak.
Samen met een prachtig team van deskundigen leidt Johan Noorloos de Systemisch Coach opleiding: Jentien Keijzer, Lucien Ost, Kim Lanjouw, Zeeger Scholten & Mariken Hogenhout.

bewustzijnscoach opleiding amsterdam

Ga jij op deze verdiepende reis?

Schrijf je direct in voor de opleiding tot Systemisch Coach

Dat wil ik! >

Waar ga je induiken? Een kleine greep uit het lespakket:

Bewustzijnscoach Opleiding Lespakket coaching

Het vijf-stappenplan

Als een door de Nieuwe Yogaschool opgeleide Systemisch Coach onderscheid je je van andere coaches doordat jouw sessies worden ondersteund door de structuur en tools uit 'Het Inzicht'. Het Inzicht is een krachtig vijfstappenplan, ontwikkeld door Johan Noorloos:

Stap 1: Mediteren. Wat kom je tegen in de stilte? Zijn er dingen uit het verleden die je nog niet hebt kunnen verwerken? Vanuit de stilte zal dat wat in jou leeft zich kenbaar maken.

Stap 2: Accepteren. Wanneer je je situatie volledig accepteert, zul je de vrijheid ervaren van het nu. In het nu kun je gaan voelen wat authentiek bij jou past.

Stap 3: Visualiseren. Als je weet wat authentiek bij je past, kun je je dromen en verlangens gaan visualiseren.

Stap 4: Realiseren. Wees bereid om er hard voor te werken om deze dromen waar te maken.

Stap 5: Inspireren. Op een dag zul je anderen inspireren hetzelfde te doen.

Deze stappen vormen het fundament voor zowel het persoonlijke proces, de opbouw van de modules en de houvast voor jou als coach voor de sessies die je gaat geven. Uiteindelijk zal blijken dat passie en talent hand in hand gaan. Als je weet waar je gelukkig van wordt, weet dan dat je daar ook goed in bent. Door je talenten te gebruiken en te leven, zul je behalve een meerwaarde zijn voor de wereld om je heen, anderen inspireren om hetzelfde te doen.

yogatherapie opleiding amsterdam

Systemisch Coach opleiding vindt plaats in Amsterdam

In onze fijne en lichte studio's

Proef de sfeer >