Livestream yogalessen

Volg onze yogalessen online vanuit je eigen huis

Bijna alle yogalessen die we aanbieden in onze studio in Amsterdam zijn tegelijkertijd live te volgen als online yogales via onze professionele livestream. Ideaal als je wat verder weg woont, door omstandigheden niet naar de school kunt komen of gewoon zin hebt om thuis yoga te doen, in je eigen vertrouwde omgeving. Kies jouw favoriete les uit en doe live mee, of kijk de les terug tot 48 uur later! Heb je al een abonnement bij ons? Reserveer dan direct een les vanuit het lesrooster >

UNWIND ONLINE limited time only discounts

Zijn onze livestream lessen nieuw voor jou?

Vraag dan nu een livestream les aan met 50% korting!

Dat wil ik! >

Livestream yogalessen

Losse les of abonnement

Wanneer je een livestream les bij ons wilt volgen zijn er verschillende opties. Je kunt een losse les aankopen, de kosten hiervan zijn €9 per les en deze kun je direct aankopen vanuit het lesrooster. Wil je vaker livestream lessen volgen? Kijk dan eens naar onze livestream abonnementen. Hiermee kun je een maand lang onbeperkt alle livestream lessen volgen. Lees hieronder meer over de verschillende opties.

online yoga

Hoe het werkt

Stap voor stap

- Ga naar het lesrooster
- Selecteer de les die je wilt volgen
- Indien je geen abonnement hebt -> Reserveer de les en reken direct af
- Indien je wel een abonnement hebt -> Log-in en reserveer de les
- Na reserveren van de les kun je deze terugvinden onder het kopje online lessen >
- 15 minuten voor aanvang van de les krijg je op deze pagina de button online meeting starten te zien
- Door op deze groene knop te klikken opent de pagina waar je jouw les kunt bekijken

Antwoorden op veelgestelde vragen over de livestream lessen kun je hier lezen.

Probeer nu een livestream les met 50% korting

Ervaar jouw yogales nu vanuit huis

Of volg een breathwork-, meditatie- of pilates les wanneer het jou uitkomt, doordat je 48 na de les terug kan kijken. Voor €9,- per les!

Ontdek hier meer >

Waarom livestream yogalessen?

De voordelen op een rijtje

Onze livestream yogalessen zijn voor iedereen. Ze zijn ideaal voor mensen die wat verder weg wonen, maar ook voor diegenen waarvoor een thuis practice gewoonweg beter in hun schema past. Onze live online lessen volg je gewoon bij jou thuis op je computer, tablet of telefoon. Op deze manier kan je yoga en meditatie beoefenen, waar je ook bent.

- Alle lessen zijn 48 uur terug te kijken
- Meer dan 40 yoga- en meditatielessen per week
- Gestreamd met de beste apparatuur
- Kijk waar en wanneer het jou het beste uitkomt
- Haal ons team van ervaren topdocenten bij jou in huis!

online yogales voordelen De Nieuwe Yogaschool Amsterdam

Voorbereiden op een livestream yogales

Hoe doe je dat en wat heb je nodig?

Omdat het volgen van onze online livestream yogalessen voor velen helemaal nieuw is geven we je graag wat tips om je beleving zo fijn en gemakkelijk mogelijk te maken!
  1. Voldoende ruimte Kies een plek uit in je huis waar je voldoende ruimte hebt om je mat uit te rollen en oefeningen te doen. Sommige mensen reserveren een hele kamer voor yoga, maar eigenlijk is een klein hoekje al voldoende.

2. Sfeer Het is fijn als de ruimte rustig aanvoelt als je een les gaat doen. Zet de tv uit, dim misschien de lichten of steek een kaarsje aan en schenk lekker een kop thee in voor na de les.

3. Props Niet iedereen heeft thuis een yogablok, meditatiekussen of andere props die veel studio's wel aanbieden. Gelukkig kun je deze eenvoudig vervangen. Bijvoorbeeld met een kussentje van de bank, misschien een dik boek ter vervanging van het yogablok en een dekentje om jezelf warm te houden tijdens Savasana.

4. Techniek Je kunt onze lessen kijken op computer, Ipad en mobiel. Niet onbelangrijk, zorg ervoor dat je device opgeladen is of met de stekker in het stopcontact zit.

Veel plezier met je les!

yogastudio amsterdam livestream yoga classes

- “Zo fijn dat de lessen 48 uur beschikbaar zijn zodat ik de les van mijn favoriete docent kan doen wanneer het mij uitkomt".
- Lisa -

Veelgestelde vragen

Over de livestream yogalessen

1. Wat zijn livestream lessen? Wij bieden de mogelijkheid om onze yogalessen online mee te doen via jouw computer, telefoon of tablet. Deze online yogalessen noemen wij livestream yogalessen.

2. Hoe kan ik een livestreamles reserveren? Ga naar het lesrooster, zoek de les die jij wilt volgen.
    * Indien je een abonnement hebt, log-in en reserveer de les.
    * Indien je geen abonnement hebt kun je jouw les in het winkelmandje plaatsen door op de knop -> ONLINE: KOSTEN €9,00 te klikken -> hierna hoef je alleen nog je gegevens in te vullen en de les af te rekenen

3. Ik heb in het lesrooster mijn les gereserveerd, waar kan ik deze livestream les bekijken of terugkijken? Bij Online lessen > zie je nu een overzicht van de door jou gereserveerde les(sen). 15 minuten voor aanvang van de les krijg je op deze pagina de button online meeting starten te zien. Klik op de button en er wordt een nieuw scherm voor je geopend met de video van de les. Rol je yogamatje uit en pak er, indien gewenst, een dekentje en een kussen bij. Wacht tot de les wordt gestart en geniet van je practice!

4. Kan ik mijn gereserveerde livestream les op een later moment terugkijken? Ja! Al onze livestreamlessen zijn 48 uur beschikbaar. Onder het kopje 'online lessen' kun je jouw gereserveerde lessen nog voor 48 uur terugkijken, zo kan jij je eigen yoga-agenda bepalen!

5. Waar kan ik het lesrooster vinden van de livestream yogalessen? Alle lessen in onze studio kun je ook meedoen als livestream yogales. Je kunt het lesrooster bekijken door boven in het menu op de groen knop lesrooster te klikken.

Heb je verder nog vragen? Bekijk dan hier alle veelgestelde vragen over de livestream yogalessen

Online Yoga opleidingen De Nieuwe Yogaschool

ONLINE - your yoga

Meer weten over onze online opleidingen en trainingen? Op jouw eigen tempo vanuit huis de verdieping in?

Ja dat wil ik! >