Zo werkt belastingvoordeel

Met yoga op het werk

Dankzij een regeling van de overheid (de WKR) kunnen jouw werknemers voordelig yoga beoefenen. Dit belastingvoordeel bestaat uit een werkgeversbijdrage, een bruto/netto uitruil of beide. Hierdoor kunnen bedrijfsyoga of abonnementen veel goedkoper uitvallen. Ook cursussen en trainingen vallen onder deze regeling.

Steeds meer bedrijven erkennen het belang van gezondheid op de werkvloer en stellen een vitaliteitsbudget beschikbaar. Met dit budget kun je terecht bij De Nieuwe Yogaschool. Door deze regeling verlaag je de kosten voor werknemers, waardoor meer collega's met yoga zullen beginnen. Daarnaast kunnen besparingen op sociale lasten dit proces kostenneutraal maken. Zo wordt yoga op de werkvloer ook financieel aantrekkelijk. Lees hier meer over de WKR.

In het kort:

• Werknemers kunnen belast loon omzetten naar een belastingvrij abonnement.
  • Het belastingvoordeel komt overeen met het percentage van de loonbelasting die ze afdragen.
  • Werkgevers besparen op sociale lasten door de bruto/netto uitruil van abonnementen.
  • Hoe toegankelijker yoga en meditatie voor werknemers, hoe groter de kans dat ze yoga en meditatie gaan beoefenen en dat leidt tot minder stress en ziekteverzuim.

De Nieuwe Yogaschool Corporate Teambuilding workshops neem contact op

Meer weten over yoga op het werk?

We gaan graag vrijblijvend met je in gesprek

Neem contact op >