Prijzen online yogalessen | De Nieuwe Yogaschool

Prijzen van onze online yoga (livestreamlessen)

Voor het volgen van onze online yogalessen bieden wij 3 opties:

1).  Losse online yogales aankopen
2). Doorlopend livestream abonnement (geen minimale duur, maandelijks opzegbaar)
3). Livestream maandabonnement (loopt automatisch af na 1 maand)

Meer weten over onze online lessen? Lees hier meer >

Een online yoga livestreamles reserveren en bekijken

1. Maak een account aan op onze website of log in.
2. Onder ‘abonnementen’ op onze website kun je een losse livestreamles (€9,-), onbeperkt maandabonnement (€29,-) of een eenmalig maandabonnement voor 1 maand (€39,-) aankopen. Heb je bij ons een doorlopend live abonnement? Dan zijn de livestream lessen, tijdelijk, inbegrepen.
3. Reserveer nu jouw online les bij ‘lessen reserveren’.
4. Yes, je online les staat bijna klaar! Bij de ‘online lessen’ zie je nu een overzicht van de door jou gereserveerde les(sen). 15 minuten voor aanvang van de les krijg je op deze pagina de button ‘online meeting starten’ te zien.
5. Klik op de button en ons eigen DNYS streamingsplatform opent een nieuw scherm voor jou.
6. Rol je yogamatje vast uit en zorg dat je een dekentje en eventueel een kussen bij de hand hebt.
7. Zorg dat je 5 tot 10 minuten van tevoren alvast op de button 'online meeting starten' klikt zodat de pagina wordt geopend. Wacht nu tot de les wordt gestart.
8. Geniet van je les!