Yoga, meditatie en mindfulness lessen op locatie | De Nieuwe Yogaschool

Lessen op locatie

De Nieuwe Yogaschool verzorgt ook lessen op de werkvloer of op locatie bij De Nieuwe Yogaschool. Onze gecertificeerde docenten bieden toegankelijke oefeningen en technieken die de medewerkers meer bewust maken van hun eigen functioneren. De lessen bestaan uit een combinatie van ademhalingsoefeningen, yoga houdingen en meditatie. Deze oefeningen verbeteren en concentratie en daardoor de productiviteit van uw werknemers en hebben een bewezen positief effect op het immuunsysteem. Indien gewenst kunnen de lessen geheel op maat ingericht worden.

Wij bieden de volgende lessen aan:
- Yoga
- Meditatie
- Mindfulness

Een- of tweewekelijkse lessen binnen uw bedrijf
Duur: 60 of 90 minuten
Aantal weken: Bespreekbaar
Aantal personen: kunt u zelf bepalen afhankelijk van de grootte van de ruimte

Extra:
Eventueel kunnen wij een ruimte binnen uw bedrijf speciaal laten inrichten voor deze lessen.

Wist u dat u voor bedrijfsyoga aanspraak kunt maken op de werkkostenregeling (WKR). U mag dan een gedeelte van de kosten uitwisselen met het brutoloon van medewerkers. Zo wordt het voor u kosten neutraal. U mag tot 1,5 % van de fiscale loonsom besteden aan onbelaste vergoedingen en verstrekkingen. Bedrijfsyoga valt hier ook onder.

Meer weten? Neem contact op met: mariken@denieuweyogaschool.nl

bedrijfsyoga