Opleidingen en trainingen

Met vitaliteits- of persoonlijk ontwikkelingsbudget

Als bedrijf wil je je werknemers ondersteunen om zich te ontwikkelen en meer vitaliteit en werkplezier te ervaren. Bij De Nieuwe Yogaschool vind je verschillende trainingen en opleidingen op het gebied van bijvoorbeeld yoga, coaching en ademwerk, waarbij persoonlijke ontwikkeling de rode draad is.

Opleidingen en trainingen op het gebied van yoga, ademwerk en coaching bieden de tools om een vitaler en gelukkiger leven te leiden én de kennis om deze tools door te geven.

Ben je werknemer met een vitaliteitsbudget of persoonlijk ontwikkelingsbudget? Dan ben je van harte welkom bij De Nieuwe Yogaschool.

Al meer dan 10 jaar leidt De Nieuwe Yogaschool mensen op tot deskundige leraren en coaches met een team van ervaren docenten.

De Nieuwe Yogaschool Opleidingsinstituut

Meer weten over onze opleidingen?

We gaan graag vrijblijvend met je in gesprek

Neem contact op >