Lezingen op maat | De Nieuwe Yogaschool

Lezingen

Lezing met Johan Noorloos
Duur: 1 - 2.5 uur

Johan Noorloos is yogaleraar, schrijver en eigenaar van De Nieuwe Yogaschool in Amsterdam. Hij leidt al jaren yogastudenten op tot leraar en geeft wekelijkse yogalessen, cursussen en lezingen in zijn school en op locatie. Hij schreef onder andere Het Nieuwe Yogaboek, Yoga en jij, Hoe yoga je leven kan veranderen en Het Inzicht.

Johan spreekt onder andere over:
Hoe je vanuit stilte je dromen kunt waarmaken en daarmee anderen inspireert dit ook te doen.

Hoe yoga en mindfulness zijn leven meer kwaliteit heeft gegeven. Daagt zijn publiek uit om te onderzoeken wanneer je je grenzen forceert en wanneer je grenzen verlegt (groei pijn versus blessure pijn). En leert zijn publiek kijken, door zijn eigen verhaal en vele voorbeelden uit de praktijk, om de schat te ontdekken die in de schaduw verborgen ligt.

Lezing Journey of Consciousness met Sijbrand Maal
Duur: 1 - 2.5 uur

Sijbrand is spiritueel leraar, spreker en mede oprichter van De Nieuwe Yogaschool.

In deze lezing vertelt Sijbrand zijn persoonlijke verhaal, zijn persoonlijke Journey. Vanaf 2012 is zijn leven compleet veranderd en heeft Sijbrand het leven van professioneel Pokerspeler achter zich gelaten.

Yoga kwam in zijn leven en vanaf dat moment was het realiseren van de waarheid het enige dat telde. Vragen zoals: Wie of Wat ben ik? Wat is het doel van dit bestaan? Wat is onze rol in dit universum? beheerste zijn leven. Het pad werd steeds intenser, persoonlijker en wonderbaarlijker. Sijbrand verteld oprecht, eerlijk en recht door zee over de ups en downs van zijn spirituele reis naar onvoorwaardelijke liefde en waarheid.

wim hof methode

Wilt u meer weten of heeft u een specifieke vraag? Neem dan contact op met: mariken@denieuweyogaschool.nl