Core flow

Benader je yogapractice op een totaal nieuwe manier met deze dynamische Vinyasa core practice. Je core is het centrum van je kracht en bestaat uit je buikspieren, rugspieren, bilspieren en bekkenbodemspieren. Deze spieren vormen de basis van alle yogahoudingen en je balans. Je leert de basisprincipes van je core, core alignment (uitlijning) en core transities. Tegelijkertijd bouw je kracht en uithoudingsvermogen op.

Je voelt je beter uitgelijnd doordat de grote spiergroepen gestretcht en versterkt worden. Daardoor gaan yogahoudingen gemakkelijker aanvoelen. Je ontdekt de verbinding tussen je corespieren, zoals je bekkenbodemspieren en iliopsoas. Je voelt je meer verbonden met je centrum en daardoor ook stabieler. Zo voel je je niet alleen fysiek, maar ook emotioneel meer 'uitgelijnd'. Het cultiveren van een slanker lichaam voelde nooit eerder zo goed! 

Deze les is niet geschikt voor zwangere vrouwen.



Get a totally different perspective on your practice as you move your body through a dynamic, new and interesting Vinyasa core practice. Your core is your centre of power consisting of your abdominal, back, buttock, and pelvic muscles. These form the basis of posture, movement and balance. What you will learn are the specific core principles, core alignment, core waves and core transitions as well as building strength and endurance in the body’s core muscles.

You will feel better aligned as you stretch and strengthen all the major muscles groups, making postures easier. Through this process you will discover and learn how to use your deep core line connecting you to important core muscles such as the pelvic floor and iliopsoas. You will feel more connected with your center leading to increased stability helping you to feel more aligned both physically and emotionally. Cultivating a leaner and slender body has never felt so good!

This lesson is not suitable for pregnant women.
2021 De Nieuwe Yogaschool | Algemene voorwaarden | Privacy | FAQ