Restorative & Meditatie

In deze les, aan het einde van de zondagmiddag, neemt Johan je mee op reis naar binnen. Het eerste deel van de les word je lichaam uitgenodigd om diep te ontspannen in ondersteunende restorative yogahoudingen. Om zo je aandacht naar binnen te brengen en om te voelen wat op dat moment gevoeld wil worden. De concentratie die hierin wordt opgebouwd is het fundament voor het vervolg van de les, een meditatie van 30 minuten. Door in stilte te zitten en bewust aanwezig te zijn, creëren we samen de ruimte om op een diepe laag in verbinding te zijn met onszelf. En met de wereld om ons heen. Het begin van de zondagavond luidt het begin in van een nieuwe week. De les op dit bijzondere tijdstip is dan ook een mooie uitnodiging om een intentie te plaatsen voor de nieuwe week die dan voor je ligt. Ik kijk ernaar uit je in deze les te ontmoeten.

Please note that this class is in Dutch, so a good understanding of Dutch is recommended.

In this class, at the end of Sunday afternoon, Johan takes you on a journey inward. In the first part of the class, your body is invited to deeply relax into supportive restorative yoga poses. This is to bring your attention inward and to feel whatever wants to be felt at that moment. The concentration built during this phase is the foundation for the rest of the class, a 30-minute meditation. By sitting in silence and being consciously present, we collectively create the space to connect with ourselves on a deep level. And with the world around us. The beginning of Sunday evening marks the start of a new week. The class at this special time is a beautiful invitation to set an intention for the upcoming week. I look forward to meeting you in this class.