Workshops of trainingen | De Nieuwe Yogaschool

Workshops of trainingen op maat

De Nieuwe Yogaschool verzorgt ook workshops op de werkvloer of op locatie bij De Nieuwe Yogaschool. Deze kunnen worden aangepast aan de wensen en behoeften van uw bedrijf.

Workshop | Trainingsdag | Meerdaagse trainingen

- Yoga
- Meditatie
- Mindfulness

Voorbeeld 1:
Yoga introductie workshop (eenmalig)
Duur: 120 minuten
Aantal personen: kunt u zelf bepalen afhankelijk van de grootte van de ruimte

Deze workshop is opgezet om mensen een eerste kennismaking te geven met yoga en meditatie. Er komen verschillende stijlen, basistechnieken en houdingen aan bod die de werknemer een duidelijk beeld geven van wat yoga is.

Voorbeeld 2:
6-weekse beginnerscursus Yoga
Duur: 75 minuten
Aantal personen: kunt u zelf bepalen afhankelijk van de grootte van de ruimte

Deze workshop is opgezet voor mensen die graag een start met yoga en meditatie willen maken, maar niet goed weten hoe en waar te beginnen. De basistechnieken van veelvoorkomende houdingen komen uitgebreid aan bod. Naast het fysieke aspect wordt er aandacht besteedt aan onderwerpen als filosofie, geschiedenis, meditatie, adem, energie, en de verscheidenheid aan yogastromingen.

Voorbeeld 3:
4-weekse beginnerscursus Leren Mediteren
Duur: 75 minuten
Aantal personen: kunt u zelf bepalen afhankelijk van de grootte van de ruimte

Meditatie is een fijne manier om rust te vinden, jezelf te leren kennen en tot inzichten te komen. Meditatie is een individueel onderzoek waarbij het belangrijk is om zelf te gaan ervaren wat voor jou het beste werkt.

Tijdens deze les kun je kennis maken met verschillende manieren van meditatie. Je toolbox wordt steeds meer uitgebreid en je ervaart hoe je de geest kunt trainen om uiteindelijk 'master van je mind' te worden. Deze meditatieles is speciaal bedoeld voor yogi’s die willen beginnen met mediteren.

Voorbeeld 4:
Achtweekse mindfulness cursus
Leer tijdens deze cursus steeds beter schakelen tussen je automatische gedrag op prikkels om je heen en ontspannen bewust zijn in het moment zonder oordeel. Train je brein om minder reactief op automatische gedachten te reageren, minder te piekeren, minder lang te blijven 'plakken' in stress of negativiteit.

Deze training is een basis mindfulnesstraining die internationaal faam draagt onder de noemer MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) en MBCT (Mindfulness Based Cognitive Therapy).

Meer weten? Neem contact op met: mariken@denieuweyogaschool.nl

bedrijfsyoga