Johan Noorloos Teacher Training Vinyasa | De Nieuwe Yogaschool

Mariëtte Ciggaar: Ik kan deze opleiding heel erg enorm en vanuit het diepst van mijn hart aanraden!

Ik begon aan de Vinyasa teacher Training omdat ik verdieping zocht. Ik wilde het belang van yoga in mijn leven vergroten en ik wilde er meer van weten. Het was helemaal niet mijn bedoeling om docent te worden, ook al vertelde Johan dat hij ons zeker ging uitdagen om wel les te gaan geven. Na het eerste weekend begin je thuis te oefenen in het doceren van yoga en ik vond het meteen heel erg leuk, vooral ook omdat de docenten van de opleiding zo inspirerend zijn, dat het te gek is om de opgedane kennis meteen te kunnen testen. Ik heb nog nooit zo gedegen en geconcentreerd les gekregen als op De Nieuwe Yogaschool, geen minuut werd er verspild. Het ging gepaard met zoveel warmte, humor en liefde, dat ik me meer en meer ben af gaan vragen waarom dat niet op andere plekken ook zo vanzelfsprekend is.

De lessen zijn uitdagend, moeilijk, spannend en interessant en het is bijzonder hoe de hele groep langzaamaan de neuzen dezelfde kant op brengt. Ik heb mezelf een heel waardevol kado gegeven door deze opleiding te gaan doen. Je kunt zeker les geven als je je diploma hebt, toch merk ik ook dat ik aan het begin van doceren sta en dat je in de yoga een eeuwige student bent en blijft. Gelukkig is er meer dan voldoende vervolgstudie bij DNYS te doen dus dat doe ik nu ook. Ik kan deze opleiding heel erg enorm en vanuit het diepst van mijn hart aanraden!