Over Johan Noorloos

Begin november 2013 ziet Johan een lang gekoesterde wens in vervulling gaan: de school van zijn dromen opent haar deuren. De afgelopen tien jaar heeft de yogaleraar op diverse terreinen een schat aan ervaring opgebouwd. Met zijn lessen, opleidingen, lezingen en boeken was hij uiterst gedreven zijn kennis en inzichten te delen. In zijn nieuwe droom komt alles samen. Een plek waar hij ooit zelf zo naar op zoek is geweest en niet heeft kunnen vinden, waar je bij binnenkomst weet: ik ben niet meer alleen.
Een school in het hart van Amsterdam waar yoga en meditatie op integere en professionele wijze worden beoefend. Waar een grote diversiteit aan workshops, lezingen en opleidingen wordt aangeboden. Waar de gemeenschap het hart vormt van de school. Waar je elkaar kunt ontmoeten in een inspirerende huiskamer. Waar je stil kunt zijn in een prachtige tuin. Een plek waar we er zijn voor elkaar om samen, in vrijheid en veiligheid, te groeien.