Yoga en mannen

Yoga en mannen is geen nieuwe combinatie: meer dan 2000 jaar lang werd yoga vooral door mannen beoefend. Pas de laatste decennia is deze Hindoeïstische leer in het Westen grotendeels door vrouwen omarmd. Maar het tij is gekeerd. Topsporters, beroepsmusici, advocaten, ondernemers, ambtenaren, politieagenten, beroepsmilitairen; steeds meer mannen doen aan yoga en meditatie.

Dit boek leert je over de achtergrond, geschiedenis en filosofie van yoga en meditatie. Alles toegespitst op mannen. Het boek bevat ook een krachtige yoga workout en twee effectieve meditatie-oefeningen.
Selected by Happinez:
"Yoga is meer dan de fysieke beoefening op de mat. De rijke filosofie biedt inspirerende handvaten voor een bewust leven. Yogaleraar Johan Noorloos weet dat als geen ander en moedigt je aan daarin je eigen weg te vinden - iets wat wij van Happinez van harte onderschrijven en willen ondersteunen. Yoga & Mannen is de tweede van een serie boekjes waarin Johan je meeneemt op dat pad naar een lichter leven.

"Ik weet zeker dat als ik tijdens mijn carrière als voetballer yoga had gedaan ik langer had kunnen doorspelen." - John van 't Schip

Je kunt dit boek hier online kopen.