Nicole Riviere

Nicole  Riviere

Nicole is Breathwork coach, Energie werker, Soundhealer en Shamanic practitioner en heeft 20 jaar ervaring in verschillende spirituele tradities waaronder het Tibetaans Boeddhisme. Haar pad begint 20 jaar geleden bij Shambala, een Tibetaanse Satsang waar wekelijks gemediteerd, gezongen en gesproken wordt. Hier heeft Nicole haar eerste ontwakingservaring. De meditaties en stilteretraites geven haar steeds meer inzicht in het hoe en het waarom van het bestaan.

Zes jaar geleden komt Nicole in aanraking met Ademwerk. Daar waar ze met mediteren in haar urenlang moet zitten om bij de laag van het onderbewuste te komen, merkt ze dat Ademwerk een ‘snelweg’ is, binnen een uur naar een andere dimensie. Geïnteresseerd in deze methode volgt ze ademopleidingen en cursussen. Tijdens deze cursussen krijgt Nicole vele spirituele inzichten die integreert in haar dagelijks leven. “Een witte, vrouwelijke Engel staat boven mij, stuurt een lichtbundel van witte energie door mij heen. Vòòr mij zitten mijn dierbaren en de energieën laat ik door mij heen stromen naar hen toe. De Engel boven mij geeft duidelijk aan dat het tijd wordt voor een verandering in mijn leven en dat ik mijn liefde en energie moet delen met anderen. Dan staat de beslissing vast, ik ga mij volledig richten op Ademwerk en Energiewerk.”

Nicole volgt een teachertraining voor Ademwerk en behaalt haar Reiki Master. Ze bekwaamt zich in energiewerk dmv energytouch tijdens Ademsessies en brengt deelnemers dieper in het ademproces op een liefdevolle en aandachtsvolle wijze. Ze doet talloze ervaringen op in de wereld van het onderbewuste door o.a. Ademwerk, Energiewerk en Psychedelica met als doel verdieping, heling en een innerlijke ontwikkeling. Trauma’s worden aangegaan en verwerkt. Tijdens deze ervaringen merkt Nicole dat ze makkelijk in contact komt met spirit animals, spirits of nature en andere spirit entiteiten. Ze raakt geïnteresseerd in het Shamanisme en wordt een Shamanic practisioner.

Tegelijkertijd komt Soundhealing op haar pad in de vorm van zeven kristallen klankschalen (432Hz), die afgestemd zijn op de zeven chakra’s in ons lichaam. Ze ontdekt door het delen van ervaringen dat Soundhealing in combinatie met Ademwerk heel krachtig is om diepere lagen te ontdekken en te helen en besluit dit krachtige middel toe te voegen aan haar helingswerk.

De combinatie van Breathwork, Energytouch, Shamanisme en Soundhealing vormen de kern van de sessies die Nicole zowel 1 op 1 als ook in (kleine)groepen doet, gericht op voelen, ontspannen, helen en het ontdekken van je inner self op het spirituele pad. Nicole werkt samen met haar partner Peter www.breathandenery.com